Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 5-May-2008 08:00 Email | Share | Bookmark
Azalia yang ibu sayang....

 
 
 
ini anak ibu yang kedua.. punyaler penuh cabaran semasa mengandungkan dia... duduk 2 bulan kat sepital. tapi syiok gak duduk kat sepital ni coz manja giley,, tak payah masak, tak payah basuh kain, tak payah mengharungi jem ketempat kerja... duduk jer kat katiltu... boringler jugak tapi teman suka sebabnya ibadah ngan Allah lagi penuh makna... banyak masa boleh khatam Quran berkali2, boleh puasa sebab tak penat langsung & makanan hospital dah naik jemu( tapi makan habis gak, standard)..sembahyang tak tunggu2 masuk jer waktu boleh terus solat.... (takder astro)... kira oraitle pada temanni, sebab masuk sepital tak der sakit yang mudharat cuma uri kat bawah doktor takut bleeding jer( memang bleeding pun 3 kali, sekali tu masa 28 mingggu nasib ler tak kena ceasar gak sebab darah yang tumpah tu banyak sangat)... syukur...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net