Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 11-Jun-2008 03:08 Email | Share | Bookmark
Gambar lama2..

 
 
 
Semenjak akhir2 ni suami teman tak suka ambik gambar sebab Atikah tu dah susah nak tangkap gambar.. orang suruh posing dia buat macam2 gelagat lepas tu cepat2 lari sebab nak tengok gambar dia kat kamera ( kamera digital).. last2 gambar asyik blurrrr jer.. teman tak de kamera nantiler teman dalam proses nak cari satu ler...

Gambar ni masa Atikah kat kampung kamera mak su dia.. jadiler terjumpa dalam pen drive ni.. bohsan dah lama tak update fotopagesni...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net