Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 31-Jul-2008 06:23 Email | Share | Bookmark






Cepatnya masa berlalu, diam tak diam tinggal lagi sebulan dah nak puasa.. nasibler dah ganti puasa awal-awal lagi... Azalia pun dah nak dekat setahun. Rindu ngan Atikah ni sebabnya sekarangni Atikah tinggal ngan nenek dia sebab atuk dia lumpuh separuh badan, jadi kalau tinggal dengan kami tak der siapa yang nak menengok nya waktu kami pergi kerja.. Atikah memang dibela oleh mertua saya dari kecil, tak tau nak cakap.. sebabnya saya hanya jumpa Atikah hari minggu jer, Azalia pun bosan sebab balik rumah tinggal kami berdua, ayah dia pun masa bapak dia kat hospital tiap2 malam pi sana.

Kadang-kadang dia macam tak nak balik dari rumah pengasuh dia sebab ramai kawan2 kat situ.. Dia macam tercari2 kakak, ayah & atuk/nenek dia. Mun dah kami berdua jer alamat saya tutup lampu cepat2 dan suruh dia tidur, lepastu baru saya buat kerja.. bosan kot dia kan....

p/s : Al-Fatihah untuk arwah bapa mertua (Mohamed Kasim bin Sirat) saya yang telah kembali kerahmatullah pada malam 31hb Julai yang lalu.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net