Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 5-Jan-2009 09:08 Email | Share | Bookmark
Aksi bosan 2A di SOGO..

Atikah.. nanti roboh Sogo ni
Azalia.. tengok sini..
Last week, bawak 2A ke Sogo, ingat nak gak jalan2 ke Jalan TAR.. kalau dah kat Sogo yang sejuktu anak2 teman dah meragam apatah lagiler kalau tempat tak selesa.. Perasan diaorang nak tido, silap timeler pulak. Tapi selalunya okjer..
Inilah 2 gambar yang dapat diambil oleh suami teman... yang ado. Nak suruh tangkap berdua punyaler payah. Tapi akak dan adik suka gak tengok ikan2tu.. Nantiler kalau ada kesempatan kita gi tengok air terjun betoi2nyer ok..





Aksi Atikah yang macam nak lari jer.. geram betoiler..





Aksi Azalia yang geram sebab tak dapat nak pegang sendiri air minuman.. nasibler menoleh gak kat kamera.. kot idak!! tak payahler hapdet ibunyer fotopages..

♥ Gambarni yang dah dicantikkan ini tak der kena mengenapun ngan gi Sogoni.. sori yerk..♥



From Kinrara with Love
♥ ATIKAH & AZALIA ♥
Pls contact:-
CHO ZILA (019-210 4240)
Wakil Takaful IKHLAS
"Takaful Untuk Kesejahteraan"


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net