Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 11-Feb-2009 03:16 Email | Share | Bookmark
Taman Bukit Jalil - 09/02/2009

Atikah .. basikal dari opah..
Azalia.. tak takutpun..
Azalia tayang perut..
Atikah di Netherland
Ibu dan Azalia kat Indonesia
Ibu gian nak ambik gambar
muka tak mandi
senyum...
sengih..
Pagi2 lagi kami anak beranak pergi taman bukit jalil.. 2A tak payah mandi cuma basuh muka jer.. tengokler muka Atikah tu.. Punyaler ramai orang haritu sempena cuti thaipusam. Layanjerlah..


Tengokler muka Atikah yang bengang sebab ibu malas nak layan dia bawak basikal naik kat taman tu, sebabnyer dia bukan terer lagi, taman bukit jalil tu berbukit jadinyer memang penatler nanti.. suruh dia main kat bawahjer dia dah frust dah... akhirnya kami berangkat cari yang laman antarabangsa (kat situ gak tapi jauh sikit kedalam)




Azalia tayang perut dia yang tak lawatu.. suruh kakak bergambar dia buat macam2.. ayah memang malas nak layan.. ibu dah berangan macam2 malam semalam, hampeh belaka.. payah nak tangkap gambar 2A bersama2..




Nilah gaya Atikah yang boleh diambil.. bolehlah tu ..


Atikah memang tak suka tangkap gambar, Azalia okjer jadinyer ni gambar Azalia kat laman china kot.. ayah dia kata hidung siapa yang paling comei, hidung singa ker hidung azalia???


Kiranya misi ibu nak tangkap gambar banyak kat taman bukit jalil haritu tak berjaya.. kempunan lagi.. tapi layanzz jer lah yang adani.. bolehler kan...

Kadang2 kat rumah baru:-
http://ikhlas-atilia.blogspot.com
Takaful untuk tersayang:-
CHO ZILA (019-210 4240)
http://takafulatilia.blogspot.com



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net