Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 25-Feb-2009 00:55 Email | Share | Bookmark
Moh kita ke Muzium Negara..

azalia tak nak lepas air kotak dia
aksi gedik kakak
atikah marah sebab tak nak ambik gambar ngan adik
reben topi akak besarnyer
cucu bomba tangkap gambar depan kereta bomba
azalia senang nak bergambar
steady dik!!
atikah cam student nak ambik fakta
aksi candid
panas lak cuaca haritu!!
saya suka bergambar!!
dah rupa anak pelacong jepun tu jer!!
Moh kita ramai2 pergi ke Muzium Negara untuk menghabiskan masa lapang yang ada dihujung minggu sambil memperkenalkan kepada anak-anak kita kepada sejarah negara.. Pada 22/02/09 kami sekeluarga telah melawat muzium negara, sementelah dalam perjalanan nak menghantar Atikah ke rumah moyangnyer di Gombak.. (Atikah tinggal dengan nenek dia di rumah moyang dia - teman hanya berjumpa dengan dia di hujung minggu kecuali kalau emak mertua temantu tinggal dengan teman sekali sekala).. Rasanya dah lama teman tak menjenguk muzium negara ini. Ramai jugak yang berkunjung ke sini dan kebanyakannya adalah pelancong asing. Harga tiket nak masuk ke dalam muzium tu cuma RM2.00jer dan rasanya Azalia sedikit teruja berbanding dengan kakak dia. Entahlah Atikah selalu begitu tak pandai nak expresskan apa jua perasaan dia macam jugak masa kita tengok mata dia masa kita tinggalkan dia setiap minggu tu.. Nampak sedih tapi senyumjer atau ibu dia yang lebih2 sedih ..




Aksi 2A bersama yang dapat dibanggakan untuk edisi muzium negarani.. yang laintu saksikanlah..


Lihatler aksi anak2ku yang kelam kabut cam ibu (kata ayah dialer..) teman rasa okjer..


Atikahni memang suka seaneka katalog, kalau masuk Giant, Tesco etcpun mesti dia ambik kat pintu depantu.. dia leh leka sampai sudah dan janganlah pandai2 nak buang dari tangan dia..


Azalia buat masa ini memang takder masalah untuk bergambar.. tak kisah punya tapi masatu dia dahaga sangat dan terpaksaler teman mempromosi air kotak tu sekali...






Perlukan takaful untuk tersayang:-
http://takafulatilia.blogspot.com
Hanya Kami :-
http://ikhlasatilia.blogspot.com
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net