Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 30-Mar-2009 00:47 Email | Share | Bookmark
Wow! IOI Mall Puchong berubah wajah!!!

aksi negaraku
azalia ngan kasut baru!!
atikah tak takut lagi
agar-agar koktailku
Azalia cam boy dah!
azalia nak gi manani??
Hari ahad 29/03/09 kami ada jemputan kahwin, masatu baru perasan Azaliani dah tak der kasut yang boleh dibawak berjalan2, ialah semuapun harta kakak dia yang dulu.. kasut biasalerkan kalau dah lama tak pakai cepat rosak. Kami memang berhajat nak beli kasut Crocs pada dia supaya sama dengan kakak dia dan yang penting kasutni memang lasak dan sesuai dipakai untuk kanak-kanak. Kebetulan semalam balik dari Tesco terlihat di IOI Mall dah ada kedai kasut Crocs jadi tidak perlulah pergi ke Sunway Pyramid seperti cadangan asalnya. IOI Mall sekarang dah berubah wajah nampak standard dah sekarang.. takler muram macam dulu-dulu. Ramai jugak orang haritu, mungkin hanya ingin meninjau2 IOI yang telah meng'extend' bangunan dia macam nak menandingi Sunway Pyramid dan One Utama. Kini teman tak malu ngaku orang Puchong lagi..

gambar dari :- http://www.myioi.com/
Tapi sayang tak banyak gambar.. cuma ini yang ada....Itupun permintaan anak-anak-anak. Atikah kata kat ayah dia "ambik gambar".. kalau teman nyuruh mampuih ayah dia tak nak.... Yang kelakar sebelumtu ada sekumpulan budak2 berposing.. agaknyer Atikah terfikir kenapa ibu akuni tak suruh bergambar cam selalu..
teman suka sebab anak-anak teman mengerti perasaan ibunyer...

masani okler.. berdiri tegakjer.. atikah seriusnyer...

lepaihtu dah start nak berlari.. nak tengok muka sendiri kat kameratu..


Atikah dah tak takut lagi naik kudani.. masa kecik dulu dia menangis siap berpaut2 kat teman dan punyaler siksa nak menunggu permainan ini berhenti. Tapi sekarang dengan bangganya tersengih ngan Azalia sebab Azalia tak ikut sekali kerana ayah dia tak kuasa nak pegang Azalia. Tapi yang seronoknya suami teman buat kesimpulan sikit lagi bolehler kami pergi ke Genting Highlands(kena mengena tak??).. ibu yang tak sabar ni..


Ini gambar Azalia yang tak kena mengena dengan gi ke IOI Mall.. sebab ada dalam simpanan tak tau nak taruk tajuk apa sekali harunglah dalam entry kalini.. lagipun ituler kasutnyer yang dah tak "semengah"(dah tak elok sangatler tu) lagitu..layanjerlah...


Inilah gambar agar-agar koktail teman... ini disebabkan teman nak memulangkan pinggan jiran teman yang dah banyak kat dapurtu.. suami temanpun naik risau kalau-kalau teman tak teringat dah!! resipi serba ringkas ada kat http://ikhlas-atilia.blogspot.com .. dah taip tadi kat fotopagesni tapi tak leh nak save so layan gambarjer lah.. lagipun rasanyer resipini mudah amat..

Simpanan PENDIDIKAN di sini:-
http://takafulatilia.blogspot.com
CHO ZILA (019-210 4240)
Bertindak SEKARANG!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net