Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 21-Apr-2009 00:57 Email | Share | Bookmark
~♥~Shah Alam Mall saksi pertemuan kita~♥~

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jiwang ler tajuk teman kali ini.. bukannyer apa disebabkan rasa gembiranyer teman berjumpa 2 kawan maya yang selama ini cuma berbalas-balas komen sahaja kini berada di depan mata. Dan yang membuatkan teman berdebar2 ialah ini adalah kali pertama teman berpeluang bertemu sahabat maya. Sampai suami temanpun "getik" beno sebab sekarangni kalau aper2pun semua refer kawan blog @ kawan fp keh22 camler tak ramai lagi kawan kat luarni... Apa2pun teman nak mintak maaf dulu sebab dua tiga mingguni sibuk betul, harap2nya mingguni semua pun dapat berjalan seperti biasa teman dapat berkunjung ke fotopages kawan2 semua...

Sebenarnya teman merancang berjumpa ngan Ezan di rumah dia pada minggu lepas tapi disebabkan kelam kabutnyer teman membuat majlis sambutan hari jadi Nurul Atikah secara tergempar kami menundanya pada hari sabtu lepas.. Sementelah suami Ezan bercuti pada hari tersebut maka kamipun sepakat berjumpa di Shah Alam Mall yang memang dekat sangat dengan rumah Mak Usu teman. Perjumpaan bermakna teman dengan Ezan adalah kerana Ezan & suami ingin membuat simpanan menerusi Takaful untuk pendidikan Durratuainnur@Ain, teman berterima kasih atas kepercayaan yang diberikan oleh Ezan itu.. Teman lupa beno nak mintak kamera ngan suami teman haritu jadinyer kalau nak tengok lebih lagi gambar pergiler ke fp Ezan Ezan~mama2ainnur~
Teman sebenarnya tak tau Ezan jugak ada berjanji dengan Liya untuk berjumpa.. Jadinyer macam satu bonus lak udahler dapat jumpa Ezan dapat gak berjumpa Eryfan & co lagi, wah bertambah bermakna tarikh 18/04/2009 ini rupanya. Riuh rendah jugak dengan keseronokan anak-anak kami berkenalan dan bermain bersama-sama, tapi haritu Ayu macam tak ada mood nak bermain dengan yang lain kemungkinan dia yang paling besar haritu yang laintu semua adik-adik belaka.. tapi happeningler haritu... Ezan dan Liya nanti Insyaallah jika diizinkan Allah kita jumpa lagi dan kalau boleh dengan semua sahabat2 fp kita yang lain.. Moga-moga...

[
Kawan-kawan baru Atikah dan Azalia... Atikah asyik mention kat nenek dia tadi jumpa kawan cam yer jer, padahal kak ayu harini takder moodpun nak kawan kecuali ain yang nampak beramah mesra... eryfan biaseler senyum jer baru setahun belum faham lagi... lagipun koler teruna satu2nyer.. Ezan, akak ambik gambar yang telah diperindahkan olehmu ini tau, jangan marah tau...


baiknyer budak2ni boleh ler lagi ibu2 berjumpa2an lagikan... tengokler kasut Atikahtu terkalinler tu, konon cam nak buat magicler tu tukar bagi betoi tapi kalau orang tegur tak nak terus tukar.. ego!! azalia tak berapa sihat haritu, tu yang muka tak berapa nak senyum!! tengok2 ada lak muka ain ngan azaliani cam sama, tang dahi dan hidung kot!!.. ada tak mama ezan?? Ayu tetap tak nampak muka...


Susah betoi nak tengok muka Ayuni, tengokler kedai laksa shacktu kasi belon agaknyer runsing tengok kita buat bising depan kedai dia kot!! Atikahnyer belontu sampai rumahjer meletup... dia cakap nanti kita ambik lagi yer ibu...


kasi chance kat emak2 lak nak berposing.. ala Liya ngan Ezan cute kemain menampakkan ke"besar"an teman.. maluler... tupun puas berdiet sebab nak jumpa Ezanni..





Anak-anak permata yang berharga yang harus dijaga oleh ibu bapa.. mereka ibarat kain putih yang suci bersih dan ibu bapalah yang mencorakkannya. Ingatan untuk teman sekali sebab kadang2 naik angin jugak dengan perangai mereka padahal apabila dicongak2 kita akan dapat lihat semuanya kembali menunding kepada kita sebagai ibu bapa yang tidak dapat memberikan tunjuk ajar dan kefahaman yang sepatutnya kepada mereka.. Ya Allah! berikan teman kekuatan untuk mendorong anak2 ini menjadi insan yang tidak merugikan...

Simpanan Pendidikan Tinggi Anak-anak:-
♥kesayangan hamba♥
CHO ZILA (019 - 210 4240)


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net