Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 15-May-2009 00:23 Email | Share | Bookmark
~:>♥<:~ Hanya Kami ... Hanya "♥" Kami ~:>♥:<~

 
 
 
 
 
 
 
Sekali lagi ku paparkan cerita kami yang takde gambar baru..
cuma entry kali ini khas untuk ayah 2A iaitu MOHD RAFI BIN MOHAMED KASIM
yang akan menyambut hari lahir pada 16/05, esok ler tu.
Semoga Panjang Umur dan diberikan keberkatan dalam hidupmu.



Dan juga istimewa untuk apak teman yang tersayang ZAKARIA ANSARI BIN TALIB
teman ucapkan selamat hari guru walaupun dah lama pencen. Berkat jasamu jugak
ramai anak-anak murid yang dah berjaya kini.. moga Allah memberikan kesihatan
yang baik dan keberkatan hidup untukmu. 16/5 juga adalah hari gurukan, jadi teman
ucapkan selamat hari guru jugak kepada kawan2 yang berstatus guru di fotopages ini..




Teman suka gambar ini, sebab tak mudah nak ambik gambar berdua yang kiranya cantik begini...
ini kenangan Atikah tinggal di Shah Alam rumah Tok Su dia, seronok ler dia ramai abang2
(patutnye bapak sedara sebab budak2ni sepupu husband teman) yang melayan dan menyakat dia...



Sebab suka teman abadikan di sini... selamat hari jadi untuk ayah ..
ibu dah ajarkan nyanyikan untuk ayah esok .. selamat hari jadi ayah Rafi...



Ini kenangan mickey dan minie yang teristimewa.. suka tengok...




Tak sabar nak balik kampung.. lagi 2 minggu cuti panjangni.. iniler rumah kampung teman di Perak.. rindu..

Menyediakan Pendidikan :-



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net