Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 22-May-2009 03:42 Email | Share | Bookmark
^~^ 2A bersama sepupu-sepupunya ^~^

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Temanni seperti biasaler bila nak dekat balik kampungjer mulaler badanjer ada kat sini tapi hati dan fikiran dah terbang jauh kat kampung sana nun.... rindu pada semua. Ini adalah gambar edisi lama tapi tak keluar lagi dalam fotopages temanni disebabkan tukang ambik gambonyer Mak Su diaorangni tak menganto gambo kat teman. Bilaler teman nak beli sendiri kamera entahler, harapkan kat suami diapun nak pakai untuk kerja dia jadinyer iniler kisahnyer... takper ler yerk janji ado!!!


Niler gambo 2A dengan semua sepupu-sepupunya sebelah temanler.. gamboni masa besday Azalia yang pertama tahun sudah bulan Oktober. Sebenonya semua dah kenyang tapi disebabkan teman nak sangat gambo Azalia dengan sepupunyer dan kebetulan Along Aiman diapun besday bulan yang sama kamipun belikan kek saja222... Iniler dia kesemua cucu Zakaria Ansari seramai sepuluh orang yang mana 5 lelaki dan 5 perempuan


Lihat saja aksi2 mereka...bukan senang nak berkumpul kesemuanya sekali ... tengokjerler dalam gambo ni Marcela buat hal sikit dia tak nak ambik gambo sekali jenuh memujuknyer.. masa tu lak Azalia pakai dianyer crowntu lagiler dia bengkek...


Ini pulak kisah masa teman balik bulan Mac yang lepas tapi sepupu 2A yang merupakan adik teman yang tinggal di Bukit Jelutong tak ada bersama... Kisahnya dah macam rancangan trek selebriti jer tinggal Jimie Shanleyjer takder, teman memaksa adik teman mengambik gambo di sekolah2 teman dulu2.. idakler kesemuanya sebabnya temanni ada 3 sekolah rendah dan 3 sekolah menengah. Jadi layan ajerler aksi bebudakni...


Ini didepan rumah opah dan atuk di Kampung Serikaya, Bota Kiri, Perak... kelako tengok rumah teman punya warna cat tengokler sebatu dah nampak.. depan rumah temanni banyak pokok ru yang macam pokok krismastu.. pokok2 herba pun macam2 ada.. best tau duduk kat kampung nak makan sayur tanam sendiri nak ikan boleh gak dapat yang fresh esp kalau nak ikan keli, bocat (haruan kot) leh beli ngan orang2 kampung.. ulam2 semuanyer ada takat pegaga, temu, poyang, jering ish!ish... sape2 yang balik perak raya nanti singgahler rumah teman ni yerk!! lambat lagi ler raya keh!keh!keh!


Ini sekolah pertama teman iaitu Sek Keb Serikaya yang sebenonya dekat sangat ngan rumah, boleh jalan kakijer... Teman masuk sekolahni masa umur 6 tahun tau tak masuk tadikapun (dulu bolehler kot!!), lepaihtu kena komplen sebab teman pandai beno asyik dapat no satu padahal tak cukup umur jadinyer teman kena ulang darjah 1 dua tahun.. teman sekolahni takat darjah 2 jer lepaihtu teman ikut apak teman yang mengajar di Sek Keb Lambor Kanan (teringat naik vespa apak teman, beranginjer pakai lak topi besar gedikjer)


Ini pulak sekolah teman masa tingkatan 4 hingga 5 iaitu Sek Men Kebangsaan Dato' Abdul Rahman Yaakub, Bota Kanan.. tak banyak perubahanpun dulu teman pegi sekolah naik basikaljer sebabtu badan teman yang gempal masa tinggal asrama dah kuruih, lagipun dulu sekolah semua budak perempuan lepaihtu sekolah campur retiler nak melawa...

Inijer cacatan kenangan teman masa kecik2 tu benonyer tapi malu nak bergambo suruhler bebudaktu idakler nampak beno... Akhir kalam, sayangilah apa yang kita ada kini kerana apabila dah tiada nanti kita akan tercari2.

Takaful gaya Kini

CHO ZILA (019-210 4240)



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net