Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 24-Jun-2009 03:12 Email | Share | Bookmark
Taman Tasek Tepen yang terkenaltu..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Cantik kan kain jahitan sulaman dari Indonesiani?? Ingin melaram untuk hari raya nanti silalah call teman tanpa segan dan silu.. Bukan teman yang punyer adik ipar teman yang kat sitiawantu yang berniaga teman ajer menyibukkkkk...

Ini pulak aksi2 selepas kami berkelah2 di depan zoo... pst: Baayah memang kami ingin berkelah dengan menghadap ke taman tasik yang cantik sangat2ni tapi tuler kalo dah bawak bebudakni payah sikit.. keselamatan deme jadi perkara no 1.. pst : Lela, kalo ikut ideanyer nak berkelah kat air terjun kat kawasan2 taman tasek tu tapi ituler bawak budak2 sabojerler, nasib gak tak masuk zoo haritu sebabnyer bukan budak2 tu yang tak larat temanler yang dah hampir nak pengsan panaih gamaknyer... Ingat nak makan kuetiaw Dolli yang pemestu pun kansel jer sebab teman dah macam nak pitam... Nanti kot 2A dah beso sikit leh ler gi Bukit Larut lak tapi ituler tak larat nak naik jip dia kelakar giler, tapi best tau pemandangan dari Bukit Larut..


Kalau namanya kanak2 memang ler best kalau bergaya... Adif ngan spek hitam mak su dia...


Niler anak teman Atikah dan Azalia dengan Danish anak adik teman... tengokler kasut Azalia Ben 10 ko(kasut Adiflerni) sebabnyer kasut Crocs dia dah mengecut (sedih tau baru pakai 3 bulan jer). Kepada kawan2 yang membeli kasut Crocs hati2ler janganler letak kasut tu di atas dash board walaupun untuk tempoh sehari.. aderker patut beli mahal2 cam gitu jadinyer, ada tak petua nak kasi dia beso balik...


Iniler aksi anak dara teman Atikah dengan sepupunyer Danish dan yang lain2 dah tak nak keluo dari kereta sebab dah kepanasan... temanpun kalau tak ikutkan sebab susah beno nak datang sini tak hingin rasanya berpanas tapi sebab hajat dah lama sangat ikutkanjer....


Suka pokok diani... amanjer rasanyer... banyak drama dan filem ambik kat taman tasek ni..


pst: nurul.. memang masa akak tengah bertukang haritu nurul masuk tapi harini baru publish sebabnyer adaler lagi nak masukkan.. jadinyer komen nurultu masuk sebelum akak pulishkan.. ni akak ader award nak bagiler.. tapi tak terrerler cam korang semua.. tak yah gantung kat fp nurul takper sajer buat kenangan kerana kesudian nurul terus datang kesini..

Takaful Gaya Kini:
CHO ZILA (019-210 4240)
Dana Pendidikan untuk tersayang...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net