Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 29-Jun-2009 02:47 Email | Share | Bookmark
` ♥ ` Edisi sesuka hati ~sesuka hati~ ` ♥ `

 
 
 
Ni adalah antara gambar2 untuk menyemakkan mata yang memandang.. tapi edisi ni khas sebenarnya untuk roti kegemaran temantu tapi tak bestler kalau dia keluo sorang2.. so ni adalah edisi merapu2 sahaja... jangan tak layan...


Tengok menu orang kampung... ulam-ulam semua ambik keliling rumah jer... menu sihat.. gulai tempoyak tidak ketinggalan dan jugak ikan bakar dia ... bestnyer ... Ini bukanler masa teman balik kampung yang baru ni tapi menunyer lebih kurang gituler jugak menunyer....


Inilah roti telur separuh masak yang memang menjadi kegemaran dan terkenang2 di Clock Tower @ Masjid Negeri Perak... memang peberet teman dulu2ni...


Gambo 2A masa kenduri kawen kawan teman punya adik di Taman Meru, Ipoh.... dulu memang ler baik sangat2 sampai tido baring kat rumah dia takkanler adik dia kawin teman tak balik tak 'matut' beno rasanya... tengokler budak berduani dah berpeluh2 dah!! nasib tak meragam jer...


Ini pulak masa bebudaktu duduk dalam kereta menunggu teman menempah baju ate alang-alang dah balik Ipoh elokler buat baju untuk dipakai di Aidil Fitri nanti.. tailorni memang kegemaran temanler jugak.. dia ingat lagi kat teman walaupun dah lama tak menempah lagi.. yang penting ukuran dulu dah tak boleh pakai lagi.. lu fikirler sendiri... opps!! ni adif (sepupu 2A) ngan azalia....


Ini aksi 2A di Lumut .. yang ada.... sebab kami sampai kat Lumut dah nak senja rasanya idakler boleh beraksi lebih2 nanti aksi yang lain pulak yang keluo jadinyer...

Quote:

sebenonyer baju yang adik ipor teman berniaga ni dari Bukit Tinggi, Indonesia dan harganya berbeza mengikut jenis kain dan sulaman.. kalo berkenan boleh ler jugak besembang dengan adik ipor teman yang bernama Surati (019- 4144144)....keh!keh! nak meniaga konon!! tak der bakatler temanni..


Takaful Gaya Terkini:-
CHO ZILA (019-210 4240)
kenali kami.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net