Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 8-Dec-2009 03:02 Email | Share | Bookmark
Cousins Trip aka Rombongan Cik Kiah to Sunway Lagoon

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dengan kembang hatinya(hidung memang dah kembangpun) teman tepek award dari iezah. Inilah julung kalinya teman mendapat award dari seorang teman sebagai yang terpantas @ apapun gelarannyer... Jadi tak kempunanler.... terimakasih Iezah...


Jadi untuk entry kali ni teman persembahkan xtvt kami anak beranak bersama kazen2 suami teman ke SUNWAY LAGOON... Sori Cikatie kita tiru you punyer tajuk & cilok sekali gambar yang berkenan dihati, ampun. Ok ceritanya pada 5/12 yang lepas kami dah berada di depan pintu masuk Sunway Lagoon dalam pukul 9.30 pagi untuk memastikan kami dapat masuk awal ke situ dan tidak payahler nak berebut-rebut untuk main permainan yang ada di dalam sana. Pada mulanya tiket ditangan suami teman ada 15 keping untuk dewasa dan 2 untuk kanak-kanak (Azalia masih percuma) tapi disebabkan Haziq dan cik Ocu tak mai hanya kami 16 orang sahaja yang ada. Tapi gamat tetap gamat jugak, moh kita tengok kejadian yang berlaku pada hari itu.....

Anak teruna mak Zana tengah melayan Azalia semasa menunggu pintu dibuka.

Milik siapakah tangan ini?? Ini tangan-tangan cucu-cucu Nenek Fatimah yang boleh tahan gak kalau kena penampar boleh tergolek jugakler.. jangan marah kazen22 ku,,

Jangan percaya dengan drama yang anda lihat ini, ini semua lakonan belaka. Bukan nak cari apa-apapun cuma suka nak bergambarjer... itu nasib cik ocu tak ikut kot idak lagi gamat...

Inilah ketua rombongan Mak Jana (aka cik Kiah~ adik iparku) yang sedang menunjukkan beg-beg ahli rombongan yang mana anak teruna dan anak dara semua seronok bermain.. cik Kiah jugak kena jaga...









Ini antara permainan yang ahli rombongan sempat bermain, ada lagi tapi tak sempat dirakamkan sebab dah kepenatan. Yang pasti anak teman berduatu tak reti takut langsung marah pulak kalau abang-abang sedara dia tak nak bawak diaoarang main sekali.. tapi memang enjoyler sebab kami mengambil keputusan yang tepat dengan bermain di sini dahulu baruler berendam kot idak dah letih berendam pastilah malas kot nak main semua ini.



Niler aksi2 sebelum kami pergi untuk berenang. Tengokjerler anak temantu seksi sikit sebab dah tak sabar nak mandi sebabnyer pagitu teman idakler mandikan diaorang dulu ingatkan nak mandi terus tapi rupanya main-main kat sini pun sampai pukul 12.00 lebih kurang baruler pergi ke beach dia...




Tu melangut tengok budak2 main yang kepala kat bawahtu (terbalik 360darjahnyer) yang gi cuma anak terunajer... kelakarnyer yang duk kat bawah yang riuh bagai nak rak, sampai orang kiri kananpun tergelak sama. Budak2ni turun dari permainantu punyaler serabai rambut dan ada gak yang pucat semacam memang kelakar....





Atikah dan Azalia seronok sesangat dilayan bagaikan puteri dikelilingi sang jejaka yang sedia membantu.Sebenarnya teman yang seronok sebab tak payahler nak melayan kerenah diaorang berdua sebabnya 2A kalau dah jumpa sepupu2 ayah dia dan sepupu dia memang dah tak nak kawan ngan ibu dia lagi.. bolehler teman berendam sepuasnya...


Bestnyer naik pelampung ni, malanngnya rombongan wanita idak nak turun ke air kecuali teman ngan cik Mira idakler boleh tumpang pelampung ni... tengokler anak teman idak reti takut langsung.




Azalia keletihan dibawah pokok tempat ayah dia landing, inipun sebab teman tengok muka Azalia dah nak kebiruan paksa jugak dia keluar dari airtu, suruh ayah dia peluk (sebab ayah dia tak main airkan) tertidur kat pangkuan ayah dia jugak.Atikah pulak tengokler tetap tunjuk nak masuk dalam air tu jugak walaupun adik dia dah surrender..


Ini kiranya kesemua ahli rombongan kecuali yang mengambil gambar cik Mira kot. Cik Atie cakap muat ooo satu payung jer... keh! keh!


Gambar ahli rombongan berbincang nak isi perut kat mana.. setelah undian dibuat maka kami segerombolan bersetuju untuk makan di McD sebab ramai yang nak makan prosperity burger.. i like....


Kalau dah bawak ramai budak-budak McD memang menjadi pilihan nak buat camner ikutkan ajer, Mak Jana ngan cik Atie belanjakan... thanks... Tengokler tak cukup meja yang panjangtu, kat belakangtu pun rombongan kami jugak. Masa kat sunway Lagoon tu ada orang tanya ni datang hari keluarga yang mana satu (sebab ada dua company buat family day kat sini) maka ketua rombongan cakap rombongan keluarga sendiri...


Gambar Azalia menayang jam yang kononnyer percuma walhal duit RM10 sebagai deposit tag tangantu tak dipulangkan (maknanya harga jam tu RM10).. tapi takperlah untuk kenangan. Dan jugak gambar Azalia yang tertidur keletihan di dalam perjalanan pulang dipangkuan abang Fikri dia...
Quote:

Sahabat sekelian...
Teman mohon maafler termabuk gambar kali ini,,, lepastu takder tempat nak edit gambar2ni dan suka sangat dengan semua gambo jadinyer entry kali ini memang takder bunga-bunga bagai, takder berframe gambar2nyer, takder border bagai. Layan ajerler kan....


"BERILAH HADIAH, KAMU AKAN BERKASIH SAYANG"

Simpanan Pendidikan Permata Hati
Hubungi : CHO ZILA ( 019-210 4240 )
BaNdAr KiNrArA, PuChOnG


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net