Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 14-Dec-2009 01:18 Email | Share | Bookmark
Merah Hitam menyerang Maju Junction.... Sahabat fotopages..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Setelah sekian lama berhasrat untuk menemui sahabat fotopages aka adik2 belaka yang disayangi ini tidak kesampaian beberapa kali namun 12/12/2009 adalah hari yang begitu bersejarah dan mendalam maknanya dalam hidup teman ini. Dengan tema merah dan hitam seperti dijanjikan kami anak beranak menyerang Maju Junction dengan harapan yang tinggi untuk menemui kesemua yang hadir pada hari tersebut. Hati bertambah girang melihat dari kejauhan Bistro Delifrance tempat yang dijanjikan sahabat fotopages yang selama ini hanya dilihat di alam maya kini ramai yang berada didepan mata. Betul belaka telahan teman selama ini betapa comelnya mereka sekalian dan sudah pastilah anak-anak mereka sudah pastilah cute sepertimana yang teman tengok di dalam fotopages ini. Terima kasih fotopages dan jugak facebook yang telah menambahkan bilangan kawan-kawan yang ada.

Namun ampun dan maaf dipinta terpaksa meminta diri terlebih awal disebabkan ada urusan yang terpaksa dibereskan. Juga minta maaf sebab anak teman haritu tak macam anak orang lain asyik berkepit jer langsung tak nak berenggang (buat hati ibu dia geramjer~ siap berleter kat atikah lain kali jangan ikut ibu lagi tau, suruh bergambarpun susah~ ayah dia kata tak nak bergambarpun marah~ ialah kitani kalau bergather2 nak ler bergambar22kan... entahler).. Temanpun idakler keluarkan kamera buruk temantu jadi kebanyakan gambar hasil cilokan TERBAIK teman dari sahabat2 semua mintak halalkan....

Kepada semua sahabat tersayang ckyn~organiser, azreen~tokei DF, lela, wanie, as, syima, Imah~Melaka, lynn, zira, reen, Izza dan hanaz yang menghadirkan diri, terima kasih kerana sudi menerima akak sebagai sahabat maya kalian. Tak lupa kepada yang tak dapat hadir hari itu liya, ezan, ika dan teacher Anna harap kita akan jumpa lagi di lain gathering... Insyaallah...


Tengoklah kegembiraan yang terpancar dari semua yang hadir, tapi ada lagi yang tak sempat bergambar sori kat Zira (tengah bf anak dia) dan Hanaz (yang terlewat sedikit) kerana temanni kena balik awal... Kalauler teman tak balik awal tentulah dapat bergambar dengan semuakan tapi takper mesti ada lagi pertemuan inikan. Terima kasih untuk Wani yang datang dari Kulim dan jugak Imah yang datang dari Melaka untuk memeriahkan majlis ini... memang merah dan hitam menguasai Maju Junction haritu, anak-anakpun happy sangat nampak haritu (anak teman lak berkepitjer ~ Ida tengokkan perangai anak akak masa datang rumah Ida dulu tapi ngan anak Ezan dan Liya dulu okjer)
Entahler budak2 gituler, harap next perjumpaan anak teman dapat berkerjasama untuk memeriahkan majlis. Gambar ini diambil dari wani, akak suka gambar ini.


Zira!! ada gak gambar adik tau... ibu yang sedang menyusukan anak dan sedang berbadan dua memang kena makan banyakkan suka gak gambar yang diambil dari syima. Gambar ini semasa teman dah nak balikni, pegang hadiah dari kak imah macam takut hilang....


Tu dia bak kata wani bernanah mata tengok merah dan hitam yang cukup meriah ini. Gambarni semua dari syima yang memang duk sebelah teman masa bergambar haritu sudah pastilah suami dia ambik gambar anak dan isteri dia terselit jugak gambar teman..


Suka gak gambar ini seperti tadi masih dari syima. Tengokler Izza ngan babynya yang baru lepas pantang terkejut tengok orang ramai ngan warna hitam dan merahlak tu.


Lihatler ibu-ibu beraksi dah lupa kat anak sebentar, Ckyn kalau tiru gaya Ziana Zain kelas gitu, anak teman si Azalia macam tertanya-tanya gak selalunyer dia penat beraksi harini semua mak2 budakjer yang suka kemain nampak kamera.


Hadiah yang dibawa untuk tukar-tukar antara kami. No 8 adalah hadiah yang teman bawa dan dapat kepada Lela namun tiada gambar bagi hadiah kepada Lela sebab teman balik awalkan. Harap Lela suka hadiah dari teman kerana ini teman belitu semua last minute tak sempat sampai sudah nak gi ke shopping complex..


Hadiah yang dibawa untuk tukar-tukar antara kami. No 8 adalah hadiah yang teman bawa dan dapat kepada Lela. Teman pulak dapat hadiah dari imah (dua2pun senior kat sini)... Terima kasih atas hadiah yang diberikan macam2 taujer anak teman ada 2 jadi tak boleh nak berebut budak 2 orang tu..


Ini adalah gambar teman dengan adik-adik yang tersayang. Yang mula tu teman dengan Izza dan Syima dan yang kedua tu teman ngan Lela...


Ini lagi ngan adik-adik yang memang sweet dan yang mulatu ngan Reen dan yang keduatu ngan Lyn adik yang paling junior sekali. Bayangkanler mak Lyntu baru 46 (rasanyaler) nak lebih kurang jer ngan teman tapi dia dah bela cucu teman baru mengejar anak kecik.


Aksi anak teman 2A semasa kat sana dan dalam perjalanan balik, tengokler "joghen" ajer mulut Atikahtu ngajak balik geram betoiler. Tapi makan boleh tahan habis gak menu kanak-kanaktu diaorang rembat... Thanks azreen & suami kerana DFnyer menu yang memang sedap-sedap belaka kot nanti gi Maju Junction leh ler singgah lagi sini...

Untuk gambar yang lebih happening dan ceria sebab banyak gambar anak2 yang ceria dan gembira bermain yang umpama Maju Junction haritu kami yang punya pergilah ke fotopages kawan-kawan yang hadir pada hari itu.

"BERILAH HADIAH, KAMU AKAN BERKASIH SAYANG"
Simpanan Pendidikan untuk Tersayang
CHO ZILA ( 019 - 210 4240)

blog takaful


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net