Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 18-Feb-2010 06:03 Email | Share | Bookmark
Cuti panjang .. semangat satu Malaysia..

 
 
 
 
Semangat satu Malaysia di sini yang bermaksud teman bercuti mengalahkan orang yang nak menyambut perayaan Tahun Baru Cinatu sendiri, sampai budak kat opisni tertanya2 kerana teman bercuti bermula dari 11/2 hingga 16/2 yang lepas. Temen "kecek" bebudaktu yang teman ambik upah buat kuih kapit boleh.. takder siapa yang percayapun. Sebenarnya teman ada hal yang terpaksa di selesaikan pada hari khamis(11/2)tu dan dah alang-alang menyeluk pekasam teman ambik sekali cuti pada hari jumaat, baru puas hatikan..



Petang khamistu kami pergi ke IOI Mall sebetulnya nak pergi ke RHB Bank untuk keluarkan duit tapi rupa-rupanya RHB dah berpindah ke bangunan baru seberang jalan. Terpaksalah teman tinggalkan 2A dengan ayah dia kat IOI Mall dan teman menapak bersendirian ke sana maka selepas kehausan maka Tutti Fruitti ni menjadi pembasah tekak.Harga dia boleh tahan jugakler mahalnya pada temanni (kami punyatu RM16.40) tapi sedapler jugak kerana yogurt dia dah jadi macam ais krim dan boleh bubuh buah mengikut pilihan hati.


Atikah dengan kawan baru kenal masa main-main di playland Giant Kinrara selepas selesai urusan rasmi kami di Bandar Puteri Puchong. Budak-budakkan kalau suruh bergambar menjadi saja, dan boleh posing dengan aksi mulut yang lebih kurang sama...



Duk rumah...



Sarapan sebelum balik kampung di Killiney, Glenmarie...



Ini pulak saja nak ditepek di sini sebagai kenangan kerajinan teman suatu masa dulu.yang tak mungkin kembali lagi. Ini semua dan sebenarnya banyak lagi xtvt yang teman lakukan untuk mengisi masa lapang dan memang seronok meralitkan diri bermain dengan benang ataupun manik. Kalau perasan yang bunga ros tu menggunakan manik dan hasilnya memang menarik dan berkilau sedikit..


Kami balik dari kampung pada hari isnin kerana menghadiri majlis perkahwinan staf sepejabat dengan suami teman di Sungai Besar. Seronok jugak rasanya setiap minggu ada sahaja majlis perkahwinan yang dihadiri dan sebenarnya pada 14/2 iaitu hari ahad juga ada majlis perkahwinan di USJ Subang yang tak dapat kami pergi. Atikah dan Azalia suka pergi orang kahwin bila bab dapat jajan bawak balik, tengokler aksi budak berduani menjenguk buah tangan tersebut dan semestinya kalau dah dapattu tak ingat nak makan nasi.

Quote:
Entryni memang kelam kabut sikit.. masukkan gambar terlupa nak klik unpublished, sempat sue komen sekali, lepaihtu teringatkan award yang sungguh dihargai farah n fauzana maalumler niler pertama kali teman mendapatkannya setelah berbulan mungkin bertahun teman menunggunya... Terima kasihler nurul, akak tak kisah dah sekarang dah puas hati dah walaupun dapat sekali...

Seronoknyer dapat award dari Nurulni tau...


Takaful Pendidikan....
CHO ZILA ( 019 - 210 4240)
Wakil Takaful IKHLAS
Bandar Kinrara




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net