Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 23-Feb-2010 06:15 Email | Share | Bookmark
Kegembiraan kami di majlis harijadi Princess Damia

 
 
 
Selamat Hari Jadi... Selamat Hari Jadi... Selamat Hari Jadi Damia.. Selamat Hari Jadi.... Semoga Damia akan menjadi insan pintar dan berjaya dunia akhirat. Terimakasih untuk adik Lela tersayang atas jemputan ke majlis hari jadi anakandamu yang tercinta, terimakasih untuk makanan yang sedap, terimakasih untuk goodies yang cantik dan terimakasih untuk majlis yang sangat sweet. Semoga dimurahkan rezeki dan next time jangan serik-serik jemput kami lagi. Yang paling seronok sudah pastilah dapat jumpa adik-adik teman semuanya dengan anak-anak mereka yang sangat comel, semoga hubungan yang bermula di fotopages ini akan terus mekar hingga akhirnya. Okler, jom tengok gambar-gambar kami sepanjang majlis harijadi Damia yang berlangsung di Presint 9, Putrajaya pada 21/02 yang lepas.. cargas..



Ini masa mula-mula sampai rumah Lela, maalumler lelah gak panjat tangga sampai tingkat 5 ni ha (kebetulan haritu lif rosak). Dan seperti biasa anak teman memang pemalu dan sopan santun tahap gaban punya kalau berdepan dengan orang ramai. Biarpun kawan-kawan dah memulakan xtvt main bersama tapi Atikah dan Azalia hanya memandang tanpa rasa teringin dan semua orang akan kata anak Cho ni baik sangat. Keh! keh! drama queenler anak temanni.


Ni pulak bila ramai yang sibuk ambik makanan maka budak dua orangnipun mulaler seronok main mainan Damia yang banyaktu, senyumpun dah nak sampai ke telinga. Budak dua orangni tak der chance nak main mainan banyak2 gini sebabnya rumah kamini takder bilik khas untuk menyepahkan mainan jadi kena keluar sikit2 sebab main kat ruang tamukan. Maalumler rumah bilik ada 3 saja, satu bilik mak mertua teman, satu lagi bilik kami anak beranak dan satu lagi memangler jadi stor sebab dulu duk rumah kerajaan punyaler besar pindah sini dah tak tau nak letak kat ner... padan muka....









Muka Atikah menunggu auntie Lela bagi kek kat dia kesian teman nengoknyer dah berdiri ngalahkan askarjer. Dah dapat kektu Azalia pulak yang makan lebih-lebih, sedap sangat gamaknya sampai temanpun tak dapat nak merasanya...






Ini semua hasil tembakan adik-adik teman terutamanya syima, reen mama dina, lynn jugak reen mama zaraa yang teman berkenan belaka.. masani dah malas nak keluarkan kamera lagi.. tapi consider kalini teman keluarkan gak kamera berbanding gathering dulu2 memang tak keluar langsung mengharapkan orang punya jer.. tapi betoiler lain rasanya biarpun gambar dari kamera kitatu berkabus sikit tapi rasa puas hatitu lebih sikit kot!!


Thanks Lela ... budak dua orangni kemain suka dapatni, kecoh kat rumah Mak Zana dia bercerita niler kawan kita tau yang besday tadi. Tapi kat besday tu pendiam yang amat, alahai... tapi Lela semua orang kata muka Damia masatu(kat goodiestu) sikit2 der iras muka Atikah, teman kata mun dah keturunan orang Perak sikit-sikittu adaler kot!!!


Quote:
Terima kasih untuk adik teman yang sorangni sue ratu pencopot kerana sudi memberikan teman award yang ditunggu-tunggu.

Seronok pulak sekarangni banyak gak award yang teman dapat.. terima kasih ler yerk!!


Salam Takaful....
CHO ZILA (019-210 4240)
Wakil Takaful IKHLAS
Bandar Kinrara


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net