Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 6-Apr-2010 02:11 Email | Share | Bookmark
ErWaNi ♥ EzRiN ~ Selamat Pengantin Baru ~

 
 
Majlis Khatam Quran
Tarikh: 02/04/2010
Majlis Akad Nikah dan Majlis Perkahwinan
Tarikh: 03/04/2010
Tempat : Jalan Melati, Gombak.

Selamat Pengantin Baru untuk sepupu suami teman Erwani yang memilih Ezrin sebagai pasangan hidup yang berlangsung dengan meriahnya pada 03/04 yang lepas. Semoga pasangan ini akan dapat melayari kehidupan berumahtangga dengan aman damai dan bahagia sehingga akhirnya. Layan aja apa adanya xtvt kami pada hari kejadian....



Majlis khatam quran ini diserikan juga dengan dua orang sepupu lelaki mereka. Menu haritu ada laksa utara, nasi dagang, roti jala kuah durian, pulut kuning rendang daging, kuih muih yang pelbagai, buah-buahan lagi... isyh memang sedap kesemuanya.



Acara berposing adalah acara wajib sepupu-sepapat..


Cik Wanie sah bergelar isteri kepada Cik Ezrin... Pengantin bergambar dengan mak sedara pengantin perempuan yang mendapat sponsor baju sedondon dari mak pengantin tapi mak pengantin takder lak dalam gambar sibuk menyambut tetamu yang tak putus-putus datang..



Iniler ghopenyer anak teman kena solek dengan sepupu ayah diaorangler, budak berduani memang suka bersolek tapi ibu dia mana ada alat mekap selain dari bedak... keh! keh!.. carilah orang yang nak melayan kerenah korang berdua.. Menu pada hari ini pulak memang best belaka tau, sebabnyer sarapan pagi ada mi kari kerang yang memang sedap sangat, ada satay ayam yang juga sedap, sori harini takder nasi minyak tapi hanya ada nasi putih yang mana lauknya adalah keli bercili, gulai lemak nanas, sambal sotong kering, bergedil, rendang daging, sambal belacan, ayam goreng, rasanyer itujer... tapi memang menyelerakan tapi teman ketagih makan mi kari dia yang masih ada lagi sampai tengahari.


Teman suka tengok aksi budak 3 sepupuni yang seronok dapat lolipop yang comelni bukannya diaorang nak makanpun. Memang membazir sangat rasanya, kita nak makanpun cam manis sangat.



Oleh kerana rumah Anjang ngan rumah nenek sebelah menyebelah bolehler budak-budakni melepak kat rumah moyang diaorang sambil layan tv sambil baring-baring, makan satay, minum cendul.. Tengokler Atikahtu nampak dah nak sama tinggi ngan Naufal yang 6 tahun dan Nurin yang 8 tahun sedangkan Atikah baru 4 tahun...



Kenal tak ngan Dhia AF5ni?? Tapi masa kendurini orang panggil dia Esahjer sebab sekarangni tengah glamer cerita Halimah Jonggang yang dia berlakon jadi Esah. Esahni adalah adik ipar kepada salah seorang sepupu suami teman, masa belum masuk AF dulu selalu gak rasanya dia datang rumah nenek temanni.


Ini pulak gambar Atikah dan Azalia dengan dua pupunya kebanyakan adalah cucu kepada nek Jang diaorang...




Sepupu yang kuat bergambo pantang nampak kamera pastilah kepala masing-masing senget, yang kecik pun dah mengikut dah tu...

KeSiMpuLaN....
Meriah... meriah... dengan makan-makan-makan....

Tahniah untuk cik Wani dan bro juga keluarga pengantin Mak Jang dan anak-anak juga menantu..Kita jalan ke Johor lak minggu ni.. sambung kemeriahan di Gombak ini.... posing- posing-posing

Salam Penuh Takaful...
CHO ZILA (019-210 4240)
Wakil Takaful IKHLAS
BaNdAr KiNrArA, PuChOnG....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net