Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 24-Jun-2010 01:22 Email | Share | Bookmark
Teluk Batik ~ Balik Kampung Edisi 3

 
SAMBUNGAN .....Sebenarnya tujuan kami tidur di hotel adalah kerana nak bergambar banyak-banyak di Teluk Batik, Lumut dan seangkatan dengannya. Namun seperti biasa kita hanya merancang hanya Allah juga menentukan, banyak benda yang tidak mengizinkannya. Apapun teman tetap bersyukur anak-anak teman tetap bergembira bersama dengan sepupunya walaupun tidak ada kesemuanya. Jom layan xtvt kami yang hanya bergambar di Teluk Batik tapi jurugambar tak berapa rajin sangat dan model tak berapa nak bergambar.....

BUKA BEKAL


Kami tak bawak bekal apa-apapun ingat nak buat sandwich terlupa nak beli barang-barang nasibler kan... tapi kalau sepupu Atikah ngan Azalia memang suka kalau tak kena makan, tengokler badan diaorang slimjer...

SUSAH NAK BERGAMBAR

Memang payah sesangat nak ambil gambar budak-budakni sorang pandang lain sorang pandang lain jadinya dah macam der dua kamera pulak gambarni...


Azalia seperti biasa ada mood yang berubah-ubah nak buat camner ikutkan saja, ni kira masa susah nak ambil gambar tak kuasa dah... perut pun dah lapar janji der kenangan dahler...

ATIKAH NAK JADI MODEL

Berbanding dengan sepupu dia Atikah memang suka bergambar malah kalau jurugambar rajin sampai tak terlayanler, tapi selalunyer jurugambar memang tak kuasa....

BRUNCH (BREAKFAST @ LUNCH)
Kamini tak bersarapanpun cuma makan biskutjer dan duk telan jajan jer kat Teluk Batik dan sebenarnya lepak di Teluk Batiktu sebab nak tunggu kedai Silaturahimni buka. Jadi tanpa melengahkan masa kamipun menyerbu kedai yang agak femes di sini untuk mengisi perut. Sebenarnya teman terlupa ambik gambar tapi gambar dibawah ini teman jumpa dari satu blog http://serimanjung.blogspot.com/. Banyak info menarik tentang Lumut, Manjung, Sitiawan juga Ayer Tawar....

Entah bilalah dapat nak ambil gambar secantik ini, mintak maaf tuan punya blog teman c&p gambar ini. Walau macamanapun kedaini memang best sesangat dan menepati selera orang kampung macam teman, pelbagai pilihan lauk pauk dan ulam-ulaman. Jomler singgah sini kalau berkunjung ke Teluk Batik.

Quote:
Ini pula award dari http://suhaya.fotopages.com .. suka sebab bunga raya..

Sekarang dah der copy right gitu...


Salam Penuh Takaful
CHO ZILA ( 019 - 210 4240)
Wakil Takaful IKHLAS

http://takafulatilia.fotopages.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net