Atikah & Azalia

By: cho zila

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 13-Aug-2010 07:04 Email | Share | Bookmark
Salam Ramadhan untuk semua.... ♥♥♥♥

 
Salam kepada semua yang teman sayangi.. sudah lama bebeno teman idak mencoretkan apa-apa di sini disebabkan malas yang melampau ngan masa yang tak cukup2 dan yang paling tak tahan ialah gambar yang tak berapa nak ada.. entah ngapa sekarangni malas nak ambik gambar... Kesimpulan penyakit M dah teruk. Tapi teman harapler korang semua masih ingatkan teman yerk...

Sebelum lupa nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh ketakwaan dan moga ibadah puasa kita tahun ini akan diberkati oleh Allah s.w.t.

Ok.. ni gambar yang pelbagai tempat dan keadaan... moga tak marahler yerk, kelam kabut sikit susunannyer sebab dah lupapun tarikh2 gambar di ambil.. janji teman dapat update cerita untuk fp tercinta ini....


Tarikh :
Tempat : IOI Mall, Puchong


Ni masa tengok wayang cerita Toys Storyler, tengok yang 3Dkan tapi tuler Azalia macam biasa hampir separuh cerita tidur sebab sebelum masuk panggung tak reti-reti nak tidur. Lepastu dah bangun tidur tak nak pakai spektu, tapi dia kecoh kata gambartu rosak... Atikah memang suka kalau dapat masuk panggung wayang, okjerler sampai sudah...


Ini gambar campur-campur Atikah dan Azalia di merata-rata tempat. Yang kentang putar-putartu terpesona ngan bisnes Salmah Melaka kawan fp kitatuler...



Masa dalam perjalanan nak balik dari Perak ke Puchong teman bodek-bodek suami singgah ke Jeramni.. Sue dan Nurul akak dah berjaya makan di Jeramni, Sue.. akak confidentjer ambik ikan ngan ketam ngan udang sebab akak dah budget belanjanyer dari Suenyer komen haritu. Thanks tau. Gambar tak banyak sebab budak dua orangtu buat hal, maalumler kat Tanjung Karang jalan jem sikitkan bosanler diaorang... bila budak buat hal, ayah budakpun asyik nak marahjer, temanpun hilang mood sikit, petangtupun hujan rintik2 lagiler tak leh nak bergambar sangat....


Ni xtvt budak berduani nampak lipstik ngan eye shadow, lantak korangler kan... ibu dia tak suka mekap tapi diaorangni pantang nampak... nanti jadi makeup artis cam nurul shukortu pulak...Makeup tak hengat



Ini masa balik Bestari Jaya (Batang Berjuntai) rumah nenek 2A sebab dah lama tak balik sini, sajalah tengok2 rumahkan.


Ini pulak pergi Hospital Selayang melawat Ateh buat kali pertama, pergi kali ke dua tak ambik gambarpun.. Nampak sangat kemalasan temannikan..
Al-Fatihah untuk Ateh (Aziyan bt Ahmat) yang kembali kerahmatullah pada 09/08/2010 Isnin lepas kerana penyakit kanser. Kali pertama pergi hospitaltu, Ateh kelihatan ceria sebab baru dipindahkan dari HKL, dia kata kat sini nampakler sikit pemandangan. Tapi kali kedua pergi melawat pada 07/08tu teman terkejut tengok Ateh yang dah kelihatan susut sesangat dan muka dia yang nampak sangat menahan sakit. Memang meleleh air mata tengok dia, sepanjang kami datangtu dia tak sedarpun sebab baru dapat suntikan morfin untuk menahan sakit.
Semoga Achik (suami Ateh) dan anak-anaknya tabah menghadapi kehilangan Ateh yang terlalu penyayang dan pengasih. Merindui saat-saat bersamanya walaupun Ateh hanyalah seorang mak saudara kepada suami teman... Al-Fatihah.

Ini gambar Ateh dengan Achik yang memang loving couple sampai hujung nyawa pada hari raya tahun sudah. Puasa tahun lepas Ateh selalu bercerita dia tak boleh makan banyak sangat dan macam ada masalah dengan perut dia... Semoga roh allahyarhamah Aziyan aman di sana....

Quote:
Dalam masa dua bulanni memang mencabar jugak rasanya, balik kampung sebab bapak teman masuk hospital, tapi sekarang dah ok. Cuma mak temanni pulak, adik teman cakap sakit lututnya menjadi-jadi, bila nak balik kampung lagini.. Terasaler bila duk jauhni, moga mak cepat sembuh. Semasa Ateh di HKL, mak dia (nenek mertua ku) juga dimasukkan HKL sebab pengsan @ tak sedar dalam jangka masa yang lama rupanya kandungan gulanya rendah sangat. Itulah yang nenek kata masa nak kafankan Ateh, ingatkan mak pergi dulu.. gitulah kehidupan kita ingat kita masih muda namun ajal maut Allah yang tentukan....

Sori Sue, akak gantung award yang dah lama dapatni sekarang ok... ampun....

Terima kasih untuk awardni....


Salam Penuh Takaful
CHO ZILA ( 019 210 4240 )
http://takafulatilia.fotopages.com


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net